Bijna zover - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Joke Burg - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Joke Burg - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Blijf op de hoogte en volg Joke

24 Oktober 2012 | Nederland, Hoorn

De tijd gaat snel, de vertrekdatum komt in zicht.
De koffer is al deels gepakt, de laatste spullen moeten er nog bij en dan gaat het gebeuren. Over een week loop ik dan met mijn zus Nel door Kathmandu.We zullen een aantal dagen in het toeristengebied verblijven in Hotel Mustang Holiday Inn.Daar zullen we ook de nodige informatie krijgen over ons werk. Een aantal dagen trekken we er met de groep ( 13 man)op uit om wat meer van Nepal te zien. Het zal een bijzondere, indrukwekkende tijd gaan worden; ik verheug me enorm op de 3 maanden in dit mooie land.

  • 24 Oktober 2012 - 19:17

    Linda Van Pelt:

    Dus het aftellen is begonnen? Geniet nog even van de Hollandse herfstblaadjes en dan...10 9 8 7 6 5 4 3 2 1... Nepal here we come ;-). Ik wens je een prachtige tijd met veel nieuwe vergezichten, letterlijk en figuurlijk. En reken maar dat er veel fans graag willen weten waar 'jij nu bent'.

  • 24 Oktober 2012 - 23:18

    Alma:

    Van het platte Holland naar het bergachtige Nepal, een wereld van verschil. Leuk om je ervaringen te horen straks en je zo te kunnen blijven volgen.

  • 25 Oktober 2012 - 00:20

    Lidy:

    Lieve Joke, wat leuk om - dankzij de moderne technologie - jullie wederwaardigheden in Nepal te kunnen volgen! Geniet van de laatste dagen in onze luxe westerse omgeving en ik verheug me op een (voorlopig) laatste avondje in jouw gezelschap. Niet te veel stressen hoor!
    Liefs van lidy

  • 25 Oktober 2012 - 09:23

    Dick:

    Het werkt! Hopelijk gaat het in Nepal ook, want daar is het voor bedoeld.
    Je verlaat het 'zinkend schip' net op tijd: volgende week dinsdag nog maar 7 graden in Nederland, maar in Katmandu schijnt elke dag de zon en is het 26 gr C.
    Eet je nog even lekker vol deze laatste dagen, want daarna 3 maanden linzen ;-)

  • 25 Oktober 2012 - 14:52

    Mike En Tonny ( Buurtjes ):

    Lieve Joke

    Het zal stil zijn in ons buurtje !
    Maar wat geweldig deze onderneming naar Nepal !
    Wij wensen je een goed verblijf toe en een goede reis.

    Joke, geniet ervan !

    Tot over een paar maanden,

    Lieve groetjes Mike en Tonny

  • 26 Oktober 2012 - 22:27

    Paul En Gerrie Mom:

    Hallo Joke,
    Natuurlijk hebben wij meteen na ons gesprek gekeken naar jouw start van jouw reisverslag.
    Wij wensen jou een hele goede reis en veel succes plus een behouden thuiskomst.
    Paul en Gerrie

  • 28 Oktober 2012 - 19:41

    Mery:

    Hoi Joke,
    Nog een paar nachtjes; spannend!
    Ik wens jou en je zus een hele goede tijd in Nepal!
    Geniet er lekker van.
    Maarre, ik ga je wel heel erg missen hoor in "de zaak"
    Doe voorzichtig!

    Groetjes van je collega uit de Halleluja boetiek.

  • 23 November 2012 - 11:14

    Norma Hermans:

    lieve Joke,
    Wat een grap, onze Mees is er ook. Nu een week.
    Chitwan in het ziekenhuis, de komende drie maanden. Gastgezin.
    Dan 2 maanden backpacken in Nepal, dan nog een maand in Cambodja.
    Ik zou het fijn vinden om contact met je te hebben, nu we elkaar niet op de schaats zien deze winter.
    Anna is nu ons enige kind thuis. We missen Mees wel, maar hij wat uitgeloot voor zijn studie Medicijnen, vandaar dat hij nu via Project abroad werkt.

    Liefs uit Hoorn, van een oude moeder uit je klas en een collega, Anna zit in de 2de van de Pabo.
    Ze doet het goed, we zijn trots op onze kinderen, we genieten er nog steeds van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joke

Nog drie weken te gaan, en dan... vlieg ik naar Nepal. In een heel vreemde omgeving pak ik mijn oude beroep weer op. Ver van huis probeer ik ook de kinderen daar weer een stapje verder te brengen. Nu ben ik heel nieuwsgierig naar wat het nieuwe leven me gaat brengen. Hopelijk voel ik me daar snel thuis. Om ook alle familie en vrienden in Nederland niet uit het oog te verliezen, zal ik zo nu en dan een berichtje via deze site versturen.

Actief sinds 05 Okt. 2012
Verslag gelezen: 444
Totaal aantal bezoekers 15381

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2012 - 02 Februari 2013

Vrijwilligerswerk in Nepal

Landen bezocht: